En typisk svensk midsommar...

Ja, vad ska jag säga. Det är en typiskt Midsommar ute, regn och regn! Fast solen har faktiskt tittat fram några gånger bland molnen här. Just nu ligger båda barnen och sover, så det är lungt här och jag passar på att sitta här en stund samtidigt som jag diskar. Ibland önskar man att man kunde dela på sig själv och göra två, tre saker sammtidigt. Visst skulle det vara bra?!

Pratade precis med M, han är i Malmö nu och ska lasta av en massa jordgubbar. Han är hemma till halv sex ungefär. Frida, Victor och Tuva kommer vid fem också. =) Trevligt att man blir lite fler folk!

Nu ska jag ställa mig och diska klart, sen dammsuga. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0