En massa poäng hit och dit...

Tindra somnade väldigt sent, och nu sover alla här i huset utom jag. M var helt slut när han kom hem, han gick och la sig i sängen och skulle "vila" lite, men somnade ganska så direkt. Så nu sitter jag här vid datorn och kukilurar lite. Jag diskade upp lite, men fick så ont i ryggen så jag var tvungen att pausa lite.

Mamma och dom kommer snart, vi ska ner till affären en sväng och köpa köttfärs. Sen ska jag posta en himmla massa brev också. Två brev med enkäter som vi fyllt i från landstinget, två brev som ska till försäkringskassan. Sen har jag sparat en del Nestlé märken, Och där har jag över 300 poäng. Så jag ska skicka iväg ett samlingskuvär med 300 poäng, så ska vi välja att göra en canvas tavla med avtryck på våra två söta barn. =) Och sen ska jag skicka iväg ett brev med en massa märken från Libero som jag har sparat in. Vet dock inte vad jag ska ta för mina poäng än. Antingen en bok eller en leksaks älg, fast till älgen behöver jag lite mer poäng. Har drygt 1400 poäng.




1800 poäng för älgen
1100 poäng för boken

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll

Så kul du hitta min sidaoch vill vara med i min tävling. Sen hittar man ju fina bloggar med

Önskar dig en fin lördag

kram

2009-06-12 @ 23:01:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Labetplanket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0