Det är för mig en stor chock...

Kan fortfarande inte fatta vad som har hänt. Jag har väldigt svårt att smälta detta. Detta kanske ni tycker är jätte konstigt, men Michael Jackson var min absolut största idol när jag var yngre, han var en del av mitt liv. Mitt rum var klätt med posters på honom och jag kommer ihåg hur jag satt framför tvn och spelade samma gamla kasseband med en av hans konserter på, och försökte efterlikna honom och hans rörelser.

Jag satt och kollade på BBC World news inatt, somnade inte förens vid fyra och vaknade nu vid åtta, hoppandes att allt bara var en hemsk dröm. Miljontas sörjer, världen har förlorat en stor artist, en stor människa, en ikon!

En av mina favorit låtar av Michael jackson, "Will You Be There"




In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My Trials
And My Tribulations
Through Our Doubts
And Frustrations
In My Violence
In My Turbulence
Through My Fear
And My Confessions
In My Anguish And My Pain
Through My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another Tomorrow
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0