Vi har fått boxer...

Vi steg upp vid nio idag. Känner mig väldigt utvilad faktiskt. Igårkväll/natt jobbade ju M. Så jag satt själv uppe och kollade på Sweeney Todd. Vi har fått boxer här hemma nu med en mass a bra kanaler så som Animal chanel, Disney chanel, canal + m.m m.m. Det som är så himmla bra är att man kan pausa i direktsänd tv också. Perfekt om man verkligen vill se något men måste springa och göra en flaska ersättning...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag håller på och tvättar lite. Ska diska också. M sover fortfarande och ska låta honom sova för han ska jobba inatt igen. Hade det varit finare väder så hade jag gått ut och låtit Tindra leka av sig lite. Kanske gör det om det blir uppehåll. Det ser ganska grått ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0