Lite vinster...

När jag kom hem från Ystad hade jag fått en massa roliga paket hemskickade...




En bok från Libero
som Tindra genast ville att jag skulle läsa för henne. Ett paket från Barntrygghet, där jag vann ett presentkort på 250 kr. Jag beställde hem en Tyke Light Jr nattlampa och en termometernapp. Sen hade jag fått ett paket från Vincent Shoe Store, också en vinst från Barnshoppingbloggen. Men dom hade skickat helt fel storlek. Tanken var att jag skulle ge flipflopsen till min syster. Hon har storlek 35 och flipflopsen som jag fick var i storlek 26/27. Jag tycker det är lite dålig stil av dom. Först dröjer det ett bra tag innan man får dom, sen när man väl får dom är det i hel fel storlek! Så Vincent Shoe Store har sjunkigt i mina ögon. Man har väl tävlingar för publicitet, och om man inte sköter dom får man dålig publicitet. Kan man inte sköta tävlingar ska man inte ha några.




Inte minst idag fick jag ytterligare ett trevligt paket i brevlådan. Det var den underbara hoodien från Nova Star som jag vunnit från Tradera. Helt ny med lapp kvar och allt. Den tackar vi för! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0