En liten semester från vardagen och bloggen...

Jag är fortfarande inte färdig med allt. Det har varit sjukt stressigt idag! Kom precis ut från dushen och sitter här nu och ska lägga över alla bilder från mammas kamera in till datorn, så vi inte har en full kamera och slipper radera varje gång vi ska ta bilder. Jag har tagit fram det mesta som ska packas ner, men som jag inte kan packa ner än, som tandborstar, mjukgörande kräm, våtservetterna, smink m.m. Vi sätter alarmet på klockan sju, då ska vi gå upp och göra iordning det sista. Vi kommer att få vänta i 45 minuter i Alvesta som känns lite drygt! Men vi ska nog hitta på något för att hålla igång barnen, iaf Tindra. =) Det ska bli skönt att få komma iväg lite, kommer även vara borta från bloggen nu i en vecka. Jag kanske hittar en dator så jag kan blogga lite snabbt, men inget jag kan lova. Och jag kommer antagligen inte hinna med att blogga imorgon innan vi åker...

Ni får ha det så bra sålänge!



Kommentarer
Postat av: MammaFiia

GRATTIS du har vunnit tävlingen i min blogg om ett presentkort från Lingon & Blåbär.

Skicka din adress till min mail så skickar ja presentkortet direkt=)



Grattis igen=)

2009-07-19 @ 21:25:36
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0