Torra händer...

Sitter här framför datorn i mina rosa mjukisbyxor och en lös tröja. Idag var sista dagen på jobbet och nu är jag ledig. Vi får se när jag jobbar nästagång. Jobbar ju bara extra så dom ringer mig om jag behövs. Jag är trött, men inte lika trött som dom två senaste dagarna. Idag ska vi bara slappa och ligga ner och inte röra en fena. Vi burrar ihop oss hela familjen i soffan och bara myser. =)

Sen jag börjat jobba igen har mina händer blivit jätte torra och har börjat spricka precis vid naglarna. Det gör så himla ont. Så idag efter jobbet var jag inne på apoteket och köpte ACO Mjukgörande Hudkräm, som dom tipsade om där. Vi hade den på jobbet innan som jag alltid smörjde mig med, men det har dom tagit bort nu.




En mjukgörande kräm lämplig för torr och känslig hud.
Gör huden mjuk genom sitt innehåll av fett samt fuktbindande glycerin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0