Tindra är på Skånesdjurpark...

Idag gick vi upp vi tjugo över åtta. För idag är Tindra med Isabelle och farmor och dom ska ner till Skånesdjurpark. Jag tror Tindra kommer tycka det är hur kul som helst. Hon har ju verkligen börjat tycka om djur och är väldigt intresserad av dom. Jag skickade med dom kameran och sa att dom får gärna ta ett par kort, så kan ni få se här på bloggen också. Så idag är det väldigt lungt här hemma. Det är bara lille Milian som ligger här och sover och andas tungt. Danne är här just nu och hjälper M att sätta upp tvn på väggen. Sen ska vi få upp hyllan i barnens rum också så vi äntligen kan få ordning där. Ska ta kort på allting sen. Nu ska jag kika vidare på min favorit bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0