Tack Gratisbio.se!!

M väckte såklart barnen idag när han kom hem imorse. Så vid åtta vaknade båda två och dom ville ju inte somna om. Pust! Det var bara till att gå upp. Så nu har vi ätit frukost, och jag har gjort barnen iordning. Nu är det bara jag som ska göras iordning, men jag tror jag ska slappa lite framför tvn först. Jag tvättade fem maskiner tvätt igår, den sista med lakan och sånt som jag glömde slänga in i torktumlaren som jag måste göra nu. Nu har det äntligen blivit klart och vi har fått iordning i barnens rum. Ska visa bild på det sen! =)

Idag fick jag en trevlig sak i in brevlåda. Jag är ju medlem i Gratisbio.se och jag har lyckats samla ihop till ett presentkort nu. Så idag fick jag hem ett presentkort på 100 kr på BR leksaker. Jag ska skämma bort barnen lite hade jag tänkt. =)


Är ni inte redan medlemar på Gratisbio.se så bli det NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0