Så här har våran dag varit...

Jag såg att Tindra såg väldigt trött ut och hon var jätte mysig när vi satt och kollade på tvn. Så jag gick ut till köket och gjorde en flaska välling åt henne, när jag var färdig och kom ut till vardagsrummet igen hade hon slocknat totalt. Det gick snabbt, hon var helt slutkörd lilla gumman!

Hon och Tuva lekte för fullt innan. Det är så kul att se dom leka tillsammans nu, dom leker på en helt annat sett nu när dom har blivit äldre. Dom leker mer med varandra istället för var och en för sig.

 


Tindra och Tuva in action...



Jag har stått och bakat en del idag också. Jag har bakat både Kärleksmums och Chokladbollar. Lennarth var här innan och vi tog en fika. Han hade med sig lite presenter från Grekland. Lite godis åt oss, en jätte söt klänning åt Tindra och en T-shirts och ett par hänglsebyxor åt Milian. Tack så hemskt mycket! Just nu är M på City Gross och handlar, jag passar på att sitta här innan So You Think You Can Dance börjar. Jag är lite besatt! Hehe! =)


Greatings from Greece...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0