Regniga söndag...

Nu är vi hemkomna igen. Vi kom hem strax innan tre idag. Bussresan gick bra, alla somnade och barnen var så duktiga. Ska bli spännande och se hur det blir när vi ska åka tåg i nästan tre timmar ner till skåne om två veckor.

Helgen har varit bra! Vi var inne i Högsby och jag skulle kolla på regnställ åt Tindra och vilken tur jag hade alltså! Jag hittade ett sött sett för bara 199 kr och 30 % rea på det, så betalade alltså inte mer än 140 spänn för både jacka och byxor. Setet är lite stort för henne dock. Hon har stl 86 nu och detta var i stl 90, men jag tyckte det var himmla stort ändå. Men nu har hon det att växa i och hon kommer ju kunna ha det längre nu. Ska visa hur det ser ut sen.

Orkar inte skriva exakt vad vi gjorde. Jag sätter ihop lite bilder och text imorgon så ni får se hur vi hade det istället.

Nu ska vi krypa ner i sängen hela famlijen och ha Söndagsmys som vanligt. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på...

Ha en trevlig Söndagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0