Packar och donar...

Idag är det fullt upp. Jag håller på och tvätta allt som jag hinner idag, samtidigt som jag donat runt med en massa andra saker. Ska alldeles strax börja packa också. Det är så himmla mycket som ska med, så jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas att få med mig allt. Pust! Mamma kommer efter sju någon gång. Hon ska sova här i natt för vi ska med tåget relativt tidigt imorgon, 09.30 går tåget här från Växjö. Ska bli väldigt intressant och se hur barnen sköter sig på tåget. Kommer vara framme i Ystad strax efter tolv.

Vädret ser inte alls roligt ut. Vi har lyckats pricka in vår semester på dom allra regnigaste dagarna. Enligt Klart.se ska det vara regn alla dagarna förutom imorgon när vi åker ner. Kul va?!! Hoppas att prognosen visar fel och att vi på nått sett får ett mirakel och det blir super fint väder! Snälla?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0