Mmm va gott!!


Gissa vad vi åt för en stund sedan?


Inte så svårt att gissa kanske.
Vi är kattvakter åt Ms föräldrar och igår vad det min tur att cykla dit och ge dom mat. Deras trädgård är full med en massa olika frukter och bär, och jag brukar alltid få plocka vad jag vill ha, då dom är bortresta i stort sätt hela sommaren. Så igår plockade jag med mig rabarber. Och idag ställde jag mig och bakade en rabarberpaj. En god sådan också. Till och med Tindra fick smaka lite, fast hon åt mest av vaniljsåsen. Och hon har lärt sig ett nytt ord nu: PAJ!


När jag lagar paj går jag aldrig efter något recept utan blandar helt på måfå,
men det blir alltid lika gott ändå.



Tindra fick också smaka lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0