Milian rymmer storlek 74 nu...

Milian har blivit såå stor nu. Häromdagen fick jag på honom sin katvig body som är i storlek 74! Jag upprepar storlek 74!!! Tindra började använda denna storlek när hon va kring sju-åtta månader. Milian är inte äns fem. Han är en stor gosse. Jag har knappt behövt köpa kläder till honom då han har haft så mycket, men nu börjar han växa ifrån det mesta. Har en del i storlek 74 men inte tillräckligt. Vad tar tiden vägen?!..

Milian har börjat ta sig framåt lite smått också. Eller ja, snarare bakåt.. Igår la jag honom i sitt babygym framför tvn och jag lutade mig tillbaks för att kolla på film. Jag hörde hur han låg och kämpade. Och när jag var tvungen att ta en paus reste jag mig upp och skulle kolla till honom. Då låg han en bit utanför babygymet med fötterna, och han gav mig världens leende som alltid. Milian är en glad gosse! Undrar om han blir lika tidig i motoriken som sin syster?..



Mammas charmtroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0