Jobb jobb jobb...

Kom nyss hem från jobbet. Lollo ringde och ville att jag skulle hoppa in, sen ska jag jobba imorgon och på söndag också. Jag har tre helger i rad inbokade nu. Nu ska jag och M äta Currygryta. MM så gott! Jag känner mig mycket piggare nu än förra helgen när jag hade jobbat. Men det är ju klart.. Jag har inte jobbar på 1,5 år så det är väl inte så kontigt då. Jag fick 50 spänn i dricks idag också, alltid nått. Haha!

Igår var ju mamma och syskonen och mina släktingar från Linköping här. Tindra och Milian fick en mini hinksett, jätte sött! Jag och M fick en takfläkt, och jag kan ju säga att det verkligen behövs! Det är så varmt i vår lägenhet så att det är jobbigt vissa dagar. Milian får ligga i bara blöja stackaren. Så det tackar vi för!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0