Hemma från semestern...

Nu är jag äntligen tillbaks! Har ni saknat mig?! Jag är helt slut och klockan börjar bli mycket. Ska slänga i mig en panpizza och sen ska vi lägga oss antigen i soffan eller i sängen och kolla på Unga mödrar och sen Fringe. Imorgon ska jag upp och jobba klockan 08.00. Ska bli kul att få komma ut lite och jobba igen.

Nu är jag så trött så jag orkar inte skriva så mycket mer, kommer givetvis att berätta hur vår semester har varit, men jag kan ju säga att det har varit kanon, förutom vädret, men man ska inte klaga. Det hade kunnat varit mycket värre! En massa bilder kommer självklart också!

Nu är min pizza färdig!

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0