Här har det inte varit någon lugn kväll...

Usch, den här kvällen har inte alls varit rolig. Tindra somnade inte förrens efter tio. När hon var som allra tröttast och bara någon sekund från att somna, vaknar Milian med att storskrika. M är inte hemma, han är och festar. Så jag var tvungen att gå in och ta honom. Och självklart vaknar Tindra till liv igen och vill inte alls somna. Är det inte typiskt?! Milian sitter här fortfarande och är hur pigg som helst, medans jag är skit trött. Jag ska upp och jobba imorgon.

Jag som hade tänkt att få en lugn kväll för mig själv, så blev ju inte fallet. Kollar på någon Jackson 5 film på tv4+. Efter den ska jag bums i säng. Vi får se när M kommer hem, sa åt honom att det fick inte bli försent då han ska ha hand om barnen inatt/imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0