Första dagen på jobbet...

Första dagen på jobbet avklarat, och det känns väldigt bra och roligt att få komma tillbaka. Nu var det bara en massa extra personal, var bara chefen och en till som jobbade där sist jag jobbade. Så det var kul att träffa lite nytt folk också. Dom andra som jobbade där förr hade semester. Vi fick prinsesstårta med på jobbet idag, för en av personalen fyllde år. Det är ju ett tufft jobb och jag var helt slut nu när jag kom hem. Cyklade till och med till och från jobbet också. Nu ska det tränas här! =) 

Ikväll kommer mamma och Victoria. M jobbar ju natt och eftersom jag också ska jobba behöver vi barnvakt och mamma kunde ställa upp så det var snällt. Hon ska ha med sig kameran också, så ska ni få se hur vi har haft det nere i Ystad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra att det gick bra på jobbet! Kul och se dig i måndags :) Hoppas vi syns snart igen!

2009-07-25 @ 01:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0