En trött mamma...

Åhh, gud va trött jag är altså! Jag känner ju verkligen att jag har varit mammaledig och bara gått hemma allstå. Jobbet tar på krafterna, och jag känner hur otränad jag är. Visst jag är smal, men bara för att man är smal behöver det inte betyda att man är i form. Mamma och min syster och Danne är här, vi åt Pizza till kvällsmat för vi var sugna på det, och sen slapp jag laga mat också. Skit bra! =) Imorgon är sista dagen som jag jobbar, sen kommer jag vara ledig lite. Hoppas det blir fler dagar bara. Skulle vara skönt! Ikväll ska jag lägga ut bilder, om jag inte somnar vill säga. Hade ju tänkt att göra det igårkväll, men när jag skulla natta Tindra så somnade jag själv...
 
Bloggen får också lida lite av min trötthet, men på måndag kommer jag förhoppningsvisst vara mycket piggare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0