En tidigt morgon...

Milian vaknade vid sju imorse och satte igång och vrålskrika, självklart vaknade Tindra också och satte sig käpprakt i sängen. Gick upp och gjorde en flsaka ersättning åt Milian och en flaska välling åt Tindra i hopp om att båda skulle somna om, om det ändå var för en timme eller så. Milian drack bara lite av sin ersättning sen villa han inte ha mer, sen satte han igång! Han låg i sängen och lekte med sin prasselleksak som hänger i hans spjälsäng och han började prata JÄTTE högt! Tindra drack sin välling och jag trodde inte hon skulle somna om tack vare att Milian förde sånt liv, men det gjorde hon. =) Milian låg och snackade i säkert en timme, sen tog jag upp honom brevid mig, han somnade efter fem minuter. Fem minuter efter han somnat vaknar Tindra, pigg och glad, redo för att möta dagen med en trött mamma. Det kan vara lite små jobbigt när dom "går om" varandra sådär, men det är bara att bita ihop..

Idag är det finare väder, lite molnigt men sålänge det inte är regn så är det ingen fara. Tindra och Milian sver middag, och M sover också. När barnen vaknar har jag tänkt väcka M också och se om han vill med ner till sjön. Det är alldeles för varmt och klippigt för att sitta inne en dag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0