En liten miniresa till Grönskåra...

Nu håller vi på och göra oss iordning,
ska dra om en halvtimme ungefär. Jag har pakat ner allt som behövs, tror jag.. Det brukar alltid vara nått man glömmer, men jag har med mig allt som jag kan komma på iaf.

Vi var nere på BVC innan med Milian. Nu väger han 7485 g och är 67 cm lång. Huvudomfånget var på 42,5. Han växer så det knakar, den lille gubben som inte är så liten längre.

Vädret hade kunnat va bättre, det regnar iofs inte men det är så himmla kvavt. Det ligger åska i luften. Jag hoppas verkligen att bussen har airkondition, annars blir resan väldigt jobbig. Jag har packat upp med leksaker, vatten och frukt iaf. Så det ska väl underlätta lite..

Näh, nu måste vi börja göra oss iordning..




Ha en bra helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn ett presentkort hos SlitageKids

(märken som, plastisock,nova star, rockefella,

small paul, mini rodini mf)

Det ENDA du behöver göra är att lämna namn&mejl

samt ange vad du skulle köpa om du vann.

Tävla här: http://nikital.blogg.se/2009/july/mini-tavling-slitagekids-ingen-lankning-krav.html

2009-07-03 @ 20:24:49
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0