En kväll framför datorn och tvn...

Nu har M gått till jobbet, han jobbar 19.00 till 02.00. Milian sover och Tindra har inte kommit hem än, så jag sitter här själv nu. Jag har en känsla av att Tindra kommer vara ganska trött när hon kommer hem också. Så jag kommer antagligen sitta här framför datorn ikväll. Klockan 21.55 ska jag kolla på So You Think You Can dance iaf. Det får man ju absolut inte missa! Har glömt att berätta hur duktig Milian är nu. Han sover genom hela nätterna utan att vakna en enda gång. Och han sover i deras rum också till skillnad från Tindra. Tindra vill alltid komma in till oss mitt i natten, och det är ett under att Milian inte har vaknat varje gång hon börjar storgråta.

Jag hoppas att det kanske bli bättre när vi får vår nattlampa hemskickade. Det har ju tagit en bra stund. Jag fick till och med höra av mig till henne som vi vann tävlingen av. Och hon hörde av sig till barntrygghet och dom hade totalt glömt bort mig, men skcikade nu en rabatt kod till mig. Så imorgon ska jag beställa hem en nattlampa och en napptermometer tror jag att det blir. Så det var tur att jag hörde av mig, annars hade det aldrig blivit något...



Kommentarer
Postat av: ♥ Jempajenny

Nu är min tävling i samarbete med Sweet Funky avgjord!



Vem vann? Kika in på bloggen för svar…

2009-07-14 @ 20:23:02
URL: http://jempajenny.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Visst är de världens bästa program? :) I love it!! Har du inte samma telnummer längre eller?

2009-07-15 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0