Denna värmen..

Denna morgon hade kunnat varit trevligare. Vaknade vid halv nio som vanligt och drog oss i sängen tills nio. Sen vaknade Milian och var jätte arg, och han har varit arg och ledsen sen dess. Han ligger och svettas och är jätte varm den stackaren. Jag tror att han är överhettad av denna värmen. I vår lägenhet är det som en bastu i vanliga fall, så ni kan ju gissa hur det är nu när det är högvärme ute! Stackars liten! Så nu gav jag honom lite kallt vatten, för välling ville han inte ha, och han somnade direkt. Så nu är det äntligen lite lungt här. Och lilla Tindra har fått små små plitor över hela kroppen. Jag tror att det kan vara värmeplitor, det är ingenting som verkar störa henne iaf.

Idag blir det nog stranden, för idag är det fint ute. M ligger fortfarande och sover, jag skulle låta honom få sova ut för han ska jobba inatt. Puh! Måste ner till sjön och svalka av oss hela familjen käner jag...



Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt med värmeplidor :(



Jag är ledig den 20e och 21e så då kan jag komma ill ystad nån dag så kan vi ses :) rooooligt :)

2009-07-01 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0