Patienhotell på BB...

Nu är vi hemkommna igen, eller ja vi har varit det ett tag nu iaf. Tindra fick en flaska välling så fort vi kom hem och vi låg och mös lite i sängen och nu somnade hon. Men hon får inte sova så länge till, för annars somnar hon inte förrens sent inatt. På Mödravårdcentralen gick det bra! Jag måste bli bätte på att ta mina järntabletter bara, annars såg allt bra ut! Dom mätte magen på mig och mitt fundusmått är nu 29 cm, och jag följer min kurva precis. Jag är större än vad jag var med Tindra iaf!

Sen något nytt som har hänt på BB här i Växjö är att man nu får bo på ett patienthotell efter födselen, vilket jag tycker är jätte bra! För då har alltid pappan en chans att få sova där och sen är det ju lite mer privat. M fick ju inte sova hos mig första natten efter Tindras födsel när vi var där, för att det var för fullt! Så länge man inte föder innan vecka 37, och allt ser bra ut så hamnar man där nu iaf. =)

Måste äta snart, börjar bli riktigt hungrig. Frågan är bara vad man ska laga?!...

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja :D dom växer så det knakar :)

2009-01-08 @ 18:07:11
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0