Kladdis...

Ja idag vaknade Tindra först av oss, lr nja nästan iaf. Jag hade ställt klockan på nio för att vi skulle komma upp i tid. Snoozade två gånger sen stängde jag av den. Hehe! Jag var verkligen jätte trött!! Men gissa vem som vaknar hur pigg som helst då, jo Tindra och det hör ju till ovanligheten. Så då var det bara dags att gå upp och fixa frukost. (Jag kokade till och med Kaffe till mig själv!) Idag fick hon naturell yoghurt och en macka. Lät henne prova att äta själv också. Det går ju kanske inte så jätte bra, först vill hon bara kladda och känna på maten men efter en stund försökte hon med skeden. =) Duktiga gumman! Efter frukosten blev det bums ner i badkaret! Efter Tindra hade badats och plaskat för fullt var det dags för mig att ta ett långt och varmt bad medans M fick ta hand om Tindra. =) Skönt var det!

Efter badet gjorde vi oss iordning för att gå ut och gå en runda. Gick upp till netto och handlade och sen till Ica för att köpa kött. Vi gick i säkert en timme och det kändes i ryggen när jag kom hem! =( Men nu har jag bara tagit det lungt iaf, diskade halva disken, mer orkade jag inte! Tindra sover men ska väcka henne snart. Hon har knappt sovit något idag. Hon somnade till i vagnen i en kvart men inte mer.

Ikväll jobbar M, så jag och Tindra ska mysa i sängen och kolla på Let´s Dance. =) Imorgon ska jag ner till stan och möta Mamma, Rasmus och Victoria. Sedan ska dom med oss hem så ska vi fira M lite, för Mamma och dom kunde inte komma förra helgen. Sen ska nog Mamma och Victoria stanna över här. Då blir det Girls Night med gott att äta och Körslaget, för M jobbar mellan 16.30-00.30...


Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!


Kladdtajm:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0