Utmanad!

Fick denna utmaningen av Mia!

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så att det vet om utmaningen.

  • Jag älskar frukt och äter minst tre frukter varje dag! Om jag kunde hade jag gärna ätit fler. =)
  • Jag älskar doften av bensin!
  • Varje kväll innan jag ska gå och lägga mig i sängen måste jag rysta lakanen riktigt noga, minsta lilla smula i sängen och jag får inte ro!
  • När jag var liten älskade jag öl, och brukade gå och nalla i mammas glas utan att hon märkte det.
  •  Jag har ganska så små fötter, jag får lätt i mina fötter i storlek 35. (Fast dock inte nu under graviditeten)
  • När jag gick i fyran började jag på Jazzbalett och redan under första terminen skickade min danslärare mig till Malmö för att gå på Dansaudition till Balettskolan där med tre andra från Ystad. (Jag hade inga som helst koll på hur man gjorde en piruett och Jazz är ju inte alls som balett! Men min lärare var envis och såg potensialen i mig antar jag. Haha! Jag kom inte vidare dels för att jag var ett år äldre än alla andra och dels pga mina knän)
  • När jag var på Sweden Rock Festival 2005 stod jag längst fram under Mötley Crüe, men trycket från publiken blev för mycket och jag blev överlyft utav vakterna. Det var så trångt att byxorna gled halvägs ner för rumpan och jag blottade mig totalt mitt framför Vince Niel! Tappade även en sko och vägrade gå till sidan utan den, även fast vakterna sa åt mig och började dra i mig att jag var tvugen. I sista sekunden var det någon som hade lykats fiska upp min sko, och jag gick nöjd till sidan och njöt resten av konserten längst bak. =)
Eftersom jag inte vet så många med bloggar och alla dom som jag följer redan har gjort det här. Så utmanar jag alla ni andra som läser detta! Ni får gärna lämna en kommentar och länka så jag kan läsa era "sju personliga sanningar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0