Tindras senaste...

Föresten, jag har totalt glömt bort att berätta lite saker som Tindra har lärt sig den senaste månaden. Det har ju varit så mycket annat, och tiden har knappt funnits där till att blogga. Men nu har hon lärt sig att:

- Vinka! Hon vinkar tillbaks när någon vinkar till henne och säger hejdå och ska gå!
- Klappa händerna! Hon tycker det är super kul att klappa händerna och gör det så fort man sjunger "Klappa händerna.."
- Nu kan hon stå upp själv hur länge som helst, i flera minuter ibland. Och ibland gör hon det utan att tänka på det, sen när hon märker att hon har stått upp själv tar hon tag i närmaste stöd eller sätter sig ner på rumpan. Haha! Fegisen!
- När man sjunger "Blinka lilla stjärna.." för henne "blinkar" hon med händerna och håller dom högt upp i luften.
- När man frågar "Vart är lampan?" tittar hon upp mot den och "blinkar" då även med händerna.

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

hehe, tindra somnar mellan 6-halv 7 varje kväll och sover till 8 tiden på morgonen, fast hon vaknar en gång på natten med. och hon har börjat med att inte vilja sova på dagen, jag får nästan tvinga henne att sova, hon är trött och så men vill inte sova, hon vill leka i sängen ist=p och sen svoer hon bara en halvtimme, men det är jätteskönt att hon somnar så tidigt på kvällen, så skönt att kunna ligga i soffan och kolla på tv utan att behöva hålla koll på henne=) så det är värt att stiga upp tidigt.. ja jag trodde att jag var gravid nu för ett tag sen och då tänkte man ju lite på hur det skulle vara med en liten till=) men nää, jag har ju en och killen jag träffar har 3 så 5 barn skulle vara lite väl många=) hehe..

2009-01-13 @ 18:25:27
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0