Tindras först steg:



Den 30:e december, dagen innan nyårsafton på kvällen tog Tindra sina första steg ut mot mig! =)
Vi låg och mös i sängen alla tre i familjen och Tindra busade runder som vanligt. Hon har ställt sig upp själv utan stöd ganska länge nu i vår säng, och hon vet att om hon ramlar där så ramlar hon mjukt. Jag var ju självklart på toaletten när hon tog sina första steg, men M var där iaf. =) Hon hade ställt sig upp och gått två steg framåt och sen ramlat. När jag kom tillbaka gjorde hon samma sak men tog då tre små kliv.
Hon gör det nu också inte bara i sängen utan på golvet också. Men hon går bara mot mig och inte mot M, hon litar på att jag tar emot henne om hon skulle falla. Hon är verkligen jätte duktig och har fått jätte bra balans bara nu dom senaste dagarna. Det kommer nog inte dröja länge innan hon går! =)


Min duktiga lilla flicka!!

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

fan vad kul att hon tagit sina första steg=) Tindra har precis börjat, ja inte krypa riktig, hon sitter upp med ett ben fram och ett bak och tar sej framåt=) och fort går det=) hehe.. hoppas allt är bra med er och magen=) kram

2009-01-06 @ 15:06:38
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0