Till Mödravårdscentralen...

Nu är klockan 12.00 och klockan 14.00 har jag tid hos MVC. Ska bli kul att gå dit där idag faktiskt! Jag kommer ihåg under första graviditeten så var det lika kul och spännande varje gång, visst är det så nu också. Men man har liksom redan varit med om alla saker och för inte så länge sedan också för den delen. Jag tycker min mage har sjunkigt ner nu också, får se om den har fixerat sig, svårt att säga så här själv. Förra gången låg ned med huvudet ner men var ruckbart.

Jag börjar längta efter bebis mer och mer nu. Och det ska bli såå mysigt med en liten bebis liggandes på sitt bröst igen. Har börjat kolla runt på små pojkkläder på olika hemsidor här på internet, och det finns ju så mycket sött och häftigt till killar. Ska inte köpa något än. Vi har en massa pojkkläder till dom första två,tre månaderna iaf. =)

Nu ska jag börja göra mig iordning, väcka Tindra och ge henne lunch innan vi tar bussen ner till stan. Kanske smyger in på H&M och kollar lite på kläder åt Tindra, eller vem vet kanske åt bebis med.. Hehe. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0