Städning på G...

Nu sover Tindra, så fort hon vaknar ska hon få sin lunch. Funderar på att äta pannkakorna som blev över igår också, med sylt och grädde. =) Slängde precis i mig en kärleksmums och ett stort glas kall mjölk. Finns det något godare?! Vi låg och mös i sängen tills halv elva idag sen gick vi upp. Skönt! Det behövs städas här idag! Slängde precis in en maskin tvätt, ska dammsuga, moppa golven och diska också. Sen orkar jag inte göra något mer. Ska nog gå ut och gå en runda senare med Tindra, om vädret tilllåter vill säga.

M stack precis till jobbet och kommer inte hem förrens vid tio. Han kommer att jobba varje kväll nu tills lördag sen jobbar han på Måndag och Torsdag kväl också. Men tanken är att vi ska till Ikea någon dag nästa vecka och fixa allt iaf, jag börjar bli stressad av allt som ska göra!! Vagnen fixas också nästa vecka, ska även upp till Babyproffset och hämta ut det där välkomstpaketet från pampers där man får blöjhink och lite annat smått och gott. =)

Undrar ifall man vågar dammsuga nu när hon sover?! Jag kan nog inte göra det annars, hon är ju livrädd för dammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0