Om två timmar går bussen...

Jag håller på och packar för fullt just nu. M stack till sitt "nya" jobb vid halv nio imorse. Han ska få prova på idag hur dom jobbar och så. Dom hade tydligen tyckt om han så mycket att direkt efter intervjun hade dom sagt att dom vill att han skulle komma och prova någon dag. =) Nått försäljningsjobb där M måste gå i kostym och grejer. Haha!

Tio över två går bussen nere från stan, så jag har ca två timmar på mig nu. Behöver inte alls stressa och det är ju skönt. Måste ner till affären och köpa lite burkmat och ta ut pengar så jag har till bussen bara..Skriver mer när jag kommer hem till Mamma. Ska även låna hennes kamera och ta lite nya bilder på magen och så. Vi har inga batterier just nu på vår, ska även lägga ut lite gammla bilder från mammas kamera som ni inte har sett än. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0