Namnförslag!!?

Idag steg vi upp innan tio, men fick väcka Tindra för annars hade hon sovit en stund till. M skulle iväg vid elva så vi åt frukost tillsammans och nu har Tindra somnat igen. Passar på att sitta här en stund nu när jag kan.

Har haft ganska många sammandragningar nu på morgonen. Det är iofs ca 20 minuter mellan varje men ändå. Jag är helt säker på att det här barnet också kommer att komma tidigare, vet egentligen inte varför. Jag har ju haft ganska mycket sammandragningar och till och med haft förvärkar. Sen all den här stress som har varit och som fortfarande finns där, hur mycket jag än försöker ta det lungt så finns det alltid något jag oroar mig för. Jag tror barnet kommer att komma redan i slutet på Februari, men vi får väl se. Man kan aldrig vara säker, det kan till och med vara så att jag går över tiden men då skulle jag bli vääldigt förvånad!

Vi har fortfarande inget namn till den lilla pojken heller. Jag har Devin, Wiggo, Leslie, Texas eller kanske Milian som förslag. M hatar dom fyra förstnämnda men skulle kunna tänka sig Milian. Och jag är inte alls lika säker på Milian längre. Ååh, att det ska vara så himmla svårt med pojknamn! Har ni några förslag på ganska ovanliga men snygga pojknamn?? Om det vore en flicka skulle vi redan ha namnet färdigt, anntingen Nova eller Estelle. =)  


Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

milton och amadeus tycker jag är fina pojknamn=)

2009-01-14 @ 18:53:35
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Leon, Mio, Ebbe är fina namn tycker jag :)

2009-01-15 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0