Lite stressigt!

Ja, det har inte blivit så mycket bloggande nu när jag har varit här i Rottne, men om en timme går bussen så är hemma vid fem tiden igen. Mamma ska med mig hem, men hon ska dra igen vid åtta till hennes jobb. Magda kommer ikväll också och hälsar på! Det ska bli askul! Det är ju inte så ofta vi träffas längre. Lite synd ju!

Vi har tagit en del kort dom senaste dagarna, hinner inte lägga upp dom nu. Men jag lånar mammas kamera och sladden så för jag över bilderna  ikväll istället. =)

Hinner inte skriva mer, håller på och packa och göra oss iordning för att dra...

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Du har fått en Award

Du har en underbar mamma blogg : )

Kika i min blogg!!!

2009-01-23 @ 19:27:55
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

vad har du tagit vägen ?

2009-01-26 @ 01:24:37
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0