Jag är lite lat...

Usch, jag har hamnat lite på latsidan det här med bloggen. Måste vila så mycket jag kan och känner att jag inte riktigt hinner sitta ner en lugn stund vid datorn. Väldigt sällan det händer! Och sen har jag en pojkvän som inte riktigt förstår det här med bloggandet, vet inte vad han har emot det för han sitter vid datorn minst lika mycket som mig, om inte mer..Nog om det!

Idag åkte vi ner till stan en runda, M skulle ner och lämna in sin lönerapport och köpa kalender, och dom senaste dagarna har jag bara suttit här inne och varit för lat att gå ut. Så jag och Tindra följde med och det var otroligt skönt att få komma ut en stund, fast det är sjukt kallt ute nu! Jag kan ju inte knäppa min jacka heller så det blir extra kallt om magen och allt. Haha!

Dom senaste dagarna har jag haft ganska så ont i ryggen och bäckenet, framför allt på kvällarna när jag lägger mig ner för att sova. För några kvällar sedan fick jag ganska kraftiga förvärkar också. Fick ta två alvedon och då gick det över som tur var. Jag kan ju säga att värmekudden används flitigt varje kväll innan jag ska sova! Bebben måste hålla sig inne i magen en liten stund till, tills vi har fixat alla grejorna iaf! Imorgon ska vi iaf både till BVC och MVC så vi får se hur det går, men det ska säkert gå bra. Ska lägga mig ner i sängen och kolla på det sista avsnittet av Heroes på säsong 3, sen får vi vänta ända tills i februari på säsong 4. Segt! Men ska fortsätta kolla på Entorage sen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0