Hemma igen..

Nu är vi hemma igen. Vi stannade en extra dag hos mamma. M skulle egentligen festat igår med, men det blev inget i sista sekunden och det gick inga bussar hem. Vi tog det lugnt igårkväll. Mamma jobbade så det var bara jag och mina syskon. Vi kollade på Körslaget och sedan The Leage. Tindra somnade strax efter tio och vaknade strax innan tio i morse, och då gick vi upp och åt frukost ihop. =) Tog bussen hem vid tolv så var hemma lagom till ett. M fyller ju år idag så han fick en stor födelsedagskram och puss. Han skulle ju egentligen fått frukost på sängen utav mig imorse, men nu blev det som det blev. Han fick en all-around trimmer utav mig och Tindra iaf. Han ville ha en sådan. =) Så nu kan han ansa skägget varje dag och se snygg ut! Hehe!

Ska strax hem till hans familj och äta gott och tårta och fira älsklingen. Ska strax ta ett varmt bad, är helt slut efter helgen. Så behöver en lugn stund för mig själv. =) Tror det kommer att bli ganska sent ikväll så det blir att krypa ner i sängen med en gång när man kommer hem. Hehe! Jag är ju så trött nu för tiden! Men det är väl inte så konstigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0