Helgen som varit...

Det har inte varit en lugn stund sedan jag kom hem i fredags. Jag har inte hunnit läsa andras bloggar äns! Och då har jag fullt upp!

Vi kom hem vid fem i fredags ju, och vid sex kom magda och hälsade på. Det var verkligen skit kul att träffa henne igen, du får fan flytta hit till Växjö tycker jag! Hehe. =) Hennes mamma hade stickat jätte fina kläder åt Tindra, och jag fick en påse med lakritsnapar. Hon vet vad jag gillar, hehe. =) Vi snackade skit och kolla lite halvt på Let´s Dance och Blondinbella åkte ut! Och jag har inga kommentarer om det...
Mina syskon skulle egentligen ner till skåne men det blev något fel på tågen, så det blev inställt. Det slutade med att dom fick komma upp till mig och sova över här istället.

På lördagen fick vi gå upp ganska tidigt, skulle ner till stan med mina syskon och Lillan skulle shoppa lite nya kläder. Så jag fick aggera stylist och det var kul! =) Köpte även födelsedagspresent åt Isabelle som fyllde år förra torsdagen men skulle ha sin fest nu i lördags. Så direkt när vi kom hem efter stan så fick vi göra oss iordning för att dra på "festen". Det blev tre-rättermiddag, och det var super gott!. Vi kom hem ganska sent.

Söndagen fick vi sova ut lite iaf, tog det lite lungt på dagen, städade lite pch plockade. Både jag, Tindra och M badade. =) Sedan vid fyra drog M hem till hans föräldrar för att kolla på en match med Liverpool, och han fick ta Tindra med sig. Så jag kunde städa och dona lite. Ni kan ju själv tänka er att det var stökigt när jag inte varit hemma på nästan fem dagar!. Hehe! Sen på kvällen fick vi besök av Frida, Victor och Tuva. och det var alltid lika trevligt. Fast Tindra var lite gnällig. När dom kom hem efter matchen var ju redan Tuva och dom här och Tuva satt och lekte med Tindras leksaker, så tror Tindra blev lite sur för det. Hon satte igång och började gråta åt Tuva, och då ser man också hur Tuvas läpp börjar darra.. Haha! Dom var så söta!. Sen satt dom och bråkade om leksakerna, och ryckte dom från varandra. =)


Gullig mössa! =)



Tindra och Magda

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har blivit utmanad i min blogg!

2009-01-26 @ 12:37:15
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0