Har lite ont...

Skriver lite kort bara... Igår mötte jag mamma och Victoria i stan. Min syster skulle ha skor och sen skulle dom köpa en present till M. Dom följde med oss hem. m stack till jobbet vid halv fem och då var det tjejkväll som gällde resten av kvällen. Vi kollade på Körslaget och mös. Fattar inte hur Team Wells kunde åka ut?? Aja..

Idag sov vi ut till tio, de va skönt med tanke på att jag inte somnade förrens efter två! Mamma och Victoria åkte hem vid ett och M är nu i studion och spelar in det sista, och jag sitter här med förvärkar.. Ja, ni läste rätt. Förvärkar! Fick det för två timmar sedan ungefär, hoppade ner i ett varmt bad. Då gick det över lite. Men nu är dom tillbaks! Min mage är helt spänd och det strålar ända ner till benen. Dom kommer dock inte så ofta men dom gör ONT! Håller på och äta en panpizza, Tindra sover och så fort jag har ätit upp ska jag passa på att vila. Så får vi hoppas att det går över. Vi vill ju inte att den lille ska titta ut än! Imorgon går jag in i vecka 33 och det är alltså sju veckor kvar till BF. Den kan ju vänta med att komma tills slutet av februari iaf! =)

Vi får se!

Kommentarer
Postat av: PinkWinter | Bebis i April

Hejsan. kikar in :)

2009-01-19 @ 18:32:49
URL: http://pinkwinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0