En stor fet ryggbiff tack!!

Idag gick vi upp vid nio som vanligt. Jag börjar vänja mig vid att stiga upp så tidigt och är inte alls lika trött längre. Jag var så snäll att jag lät M få en sovmorgon och sova ut, han har ju stigit upp vis sex varje dag så. Snäll jag är va?! När han hade vaknat gjorde vi oss iordning, för idag fick vi låna bilen och då får vi passa på att handla. Så vi var runt överallt kändes det som både Ica, Netto, ÖB och City Gross. Och nu har vi en massa mat där hemma.

Just nu är jag i Rottne. M jobbar både ikväll och imorgon kväll, nu när det är Kulturnatten här i stan. Och mamma är ensam här hemma, så jag följde med henne hem efter vi hade lämnat av syskonen på stationen. =) Nu har vi precis ätit bakad potatis med vitlöksmör, majs, skagenröra (fast det äter inte jag) och sallad, och sen en stor fet ryggbiff till det. Hehe! Gott som fasen var det iaf! Ska stanna här tills på söndag, följer med mamma in till stan då, så jag får hjälp med Tindra på bussen. Hon tycker inte alls om att åka buss nu för tiden. Vill inte alls sitta i vagnen och gnäller och skriker hela tiden.. Jobbigt!! 

Ikväll är det Let´s Dance och myskväll med gottis som gäller. Tre generationer med tjejer! det ska bli mysigt! =) Skriver mer imorgon, bilder kommer då också...

Ha en trevlig fredagskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0