En lugn kväll...

Nu har Tindra somnat och jag kom precis upp från ett varmt bad. Bebisen lever livet i magen på mig just nu. Det gör nästan lite ont ibland när han sparkar upp mot revbenen och mot sidorna. Vi fick besök här innan. Både Sebastian, Isabelle och hennes kompis var här och vi bjöd alla på korvstroganoff. Jag som aldrig hade gjort det innan blev ju lite nervös när jag skulle bjuda så många på det. Tänk om det hade smakat skit liksom!! Men det verkade gå hem. =)

Imorgon ska vi upp vid samma tid igen. Rutiner, rutiner, rutiner!! Är det som gäller just nu. Får se sen hur det blir när den lille föds. Rutinerna kommer säkert ändras och anpassas mer åt den lille, så det kommer nog bli tufft till en början. M kommer få hjälpa till mer än någonsin här hemma den första tiden. Speciellt om jag ska amma barnet, vilket jag självklart vill men är lite osäker på det i.o.m att det gick så dåligt med Tindra. Jag kommer inte ge upp i första hand iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0