Bebisen gör sig redo...

Ja, Tindra vill inte sova alls, inte så länge pappa inte är hemma iaf. Nu har han kommit hem och han ska försöka natta henne och jag hoppas att det går bra. Jag fattar inte hur hon orkar vara vaken så pass länge även fast hon går upp vid nio på morgonen, och när hon dessutom bara har sovit en halvtimme under dagen?! Så sjukt jobbigt! Och nu när M jobbar 08.00-18.00 måndag-fredag så är det jag som får ta allting! Och det känns extremt jobbigt just nu när jag är gravid och jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går. Jag får aldrig tid att vila!! Jag bryter snart ihop känner jag!

Hur som helst.. Jag var ju på MVC innan idag och allt såg bra ut. Jag hade dock inte gått upp så mycket i vikt, men bebisen hade växt iaf. Men jag har hört att man stannar av i vikten och kan till och med gå ner i vikt nån vecka innan barnet kommer. Mitt fundusmått ligger nu på 32 cm, och jag följer medelkurvan exakt. =) Större bebis den här gången... Hans hjärtljud låg på 132, och han har fixerat sig nu. Han gör sig redo för att komma ut!

Min mage har sjunkigt ner också. Jag tror att bebis kommer att komma innan BF. Jag är ganska säker på att bebis kommer i februari istället. Jag har ju haft lite ondare sammandragningar dom senaste dagarna, men sånt kan ju ändras så snabbt..Men vi får se helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0