Aggerat stylist åt morsan...

Idag sov vi ut till tjugo över tio, det är ju trots allt helg och det var extramt skönt att få sova ut lite. Det har varit full rulle på Tindra idag. Hon sov bara en halvtimme innan vid tolv, nu somnade hon och hon var riktigt trött kan jag säga er! Ska väcka henne snart igen, annars kommer hon att vakna runt elva och inte vilja sova förrens mitt i natten sen.

Idag har vi slappat, va ute en runda innan och det är sjukt kallt ute nu! Det ligger till och med lite snö på marken. Sen har jag aggerat stylist åt morsan. Jag färgade och klippte hennes hår, bara topparna iofs. Jag är ju ingen frisör direkt, och att toppa hår är inte så svårt ju. Sedan fick jag hjälpa henne vad hon skulle ha på sig och att sminka sig. Hon ska nämligen ut med hennes vänninor från jobbet ikväll. Så det är bara jag och Tindra här hemma i Rottne nu. Ska kolla på finalen på Körslaget och mysa med Tindra! =)

Imorgon kommer min systers pappa upp hit med lilla Amelia, ska bli kul och se hur stor hon har blivit nu. Sen vid sju tar vi bussen tillsammans med mamma hem till Växjö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0