Utmattade...

Ja, dagen har varit slapp. Har vikt in all tvätt, har bara lite lakan som M får hjälpa mig med. Sen diskade jag och jag fick till och med duscha riktigt länge, medans Tindra roade sig med att leka vid badkarskanten. Skönt var det! =) Sen vid fyra kom Isabelle och hela hennes kompis-skara hit och skulle öva med sitt band, Tindra blev jätte glad och charmade alla tjejerna som vanligt. =)

Strax efter fem gick dom hem igen, och både jag och Tindra deckade av utmattning i vår sköna stora säng. Tindra sover fortfarande, men ska väcka henne nu. Hon ska få kvällsmat och strax ska vi kolla på Unga Mödrar. =) Ikväll ska vi äta sjömansgryta har jag bestämmt! Ska bli gott!

Imorgon ikväll drar jag hem till mamma utan Tindra. M ska ha henne i helgen och jag ska vara utan henne en hel helg! Kommer sakna ihjäl mig ju! Men samtidigt tror jag att jag behöver detta för att få en sista riktiga vilan innan förlossningen...

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

utmanad i min blogg :)

Kika in :D

2009-02-05 @ 22:47:46
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0