En liten runda på stan...

Nu är vi hemma igen, vi har varit det ett tag. Jag har både hunnit med att ge Tindra mat och en ny blöja, kollat på Top Model season 1 och ätit själv sedan vi kom hem. Var som sagt på Mödravårdscentralen idag. Mitt blodvärde var inget vidare, ligger på 98 bara!! Min barnmorska tog blodprov och ska kolla upp så jag inte behöver ligga med dropp nu innan förlossningen. Hon skulle höra av sig senaste på Måndag isåfall. Jag har gått upp totalt 14 kilo sen jag blev gravid igen, och det är 2 kilo mer än med Tindra iaf. =) Bebisens hjärljud låg på 142 idag och mitt fundusmått låg på 33 cm, jag följer kurvan precis! Nästa tid har jag den 24/2, och vi får se om jag hinner med den. När jag var gravid med Tindra så var den här den sista gången vi hann med, för jag födde bara någon dag innan jag hade min tid i vecka 38. Så vi får väl se hur det blir den här gången.. Spännande! =)

Efter MVC gick jag en runda på stan och hittade en mascara på H&M, ett par byxor och en body på Lindex till Tindra. Så det blev liute shopping trots allt. Hittade dock ingen svart ögonskugga, men orkade inte gå runt och leta så mycket. Har ont nu när jag går! Nu är jag skit trött och ska bara vila mig, får se om det blir någon handling ikväll, just nu ser det inte så ljust ut..

Usch fy, nu har Tindra bajjat och det luktar inte gott! Måste verkligen ta det!!


Lite shopping:


Gröna mysbyxor från H&M 59,50 kr
Body från Lindex 69,90 kr



Maybelline Define-A-Lash Volume Mascara 109 kr på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0