Smärtsam värk inatt..

Inatt precis efter jag hade somnat vid ett tiden, vaknade jag av att jag fick skit ont i den nedre delen av magen. Jag hade så ont att jag knappt kunde andas och väckte M. Var ju rädd att förlossningen hade startat. Den här värken var lika smärtsam som dom mest intensiva man får mot slutet av öppningsskedet på förlossningen. Den gick över och jag låg vaken en stund och kunde inte somna om. Men det kom aldrig tillbaks som tur var. Idag har jag inte känt av någonting heller. Har lite små ont i ryggen och bäckenet, men det har jag haft i några dagar nu.

Så tack vare att jag inte fick så mycket sömn sov vi ut extra mycket idag. Känner att jag behöver så mycket sömn som möjligt nu också. Så vi gick upp vid halv elva idag. =) Åt frukost, borstade tänderna, gjorde oss iordning lite. Jag hoppade ner i ett varmt bad och Tindra satt och lekte brevid medans jag badade. Hon ville känna på vattnet och plaskade och smakade på skummet. Haha! Det tyckte hon var jätte kul! Just nu ligger hon och sover och jag har precis strykt all tvätt som skulle strykas. Det är ju så förbannat tråkigt, men skönt att bli av med det nu! =)

När Tindra vaknar ska vi äta lunch sen ska vi gå ut och gå en liten runda. Vågar inte gå för långt och anstränga mig för mycket nu. Vill ju inte att bebisen ska titta ut än. Vi har ju fortfarande inte varit på Ikea, och det blir nog inte förrens nästa vecka vi drar dit. Så minst två veckor till får den hålla sig inne! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0