Slutkörda...

Gårdagen var fullspeckad! Vi tog ju bussen från Rottne med familj vid 12.05, åkte hem om och lämnade alla saker tog en snabb fika. Sedan hämtade vi upp Isabelle för hon ville med, sen stack vi till Leos Lekland, och det var verkligen jätte kul där! Ganska mycket folk, massa barn som sprang omkring överallt. Tindra hade super skoj. Hon fick först sitta i babyhörnan och leka lite. Rasade tornen som vi byggde upp och fick sitta i det lilla bollhavet.

Sen fick hon åka Zebra rutschkanan med M, och hon älskade den! Sen fick hon även prova på Tiger rutschkanan och den älskade hon ännu mer! Så fort hon kom ner från den började hon skrika och drog sig upp mot den. Haha! Så sjukt söt och bestämd liten tjej vi har va!? =) Vi va där i nästan tre timmar och vi hade säkert kunnat va där längre om inte Tindra hade blivit så trött. Alla var skit trötta när vi kom hem! Vi åt bakad potatis med tillbehör och en köttbit till. Sedan gjorde jag äppelpaj till efterrätt. Mamma, Rasmus och Victoria åkte hem vid nio. Ni kan ju tänka er att jag deckade ganska snabbt så fort jag la mig ner i vår säng. Helt slut var jag!! Men Leos lekland blir det fler gånger iaf, det kan jag lova.. =)

Ska lägga ut lite bilder senare, just nu hinner jag inte. Ska ner till stan och fixa Ms lönerapport och så. Tindra ligger och sover just nu så ska passa på och göra mig i ordning så vi kan dra så fort hon har vaknat...

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

leos är svinkul.. jag och Nicole har varit där ett par ggr.. men det är roligare på vardagarna för då är det inte lika mkt folk där..=)

2009-02-09 @ 19:03:27
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0