Ska snart till Leos igen...

M har varit hemma nu under förrmiddagen och sökt nya jobb. Han stack till jobbet (Cafe Pax) precis och ska jobba till tio ikväll. Vi vaknade tidigt som vanligt och åt frukost hela familjen. Lite kul när alla är sammlade. Vi har tagit det ganska lungt nu under förmiddagen, åt lunch för ett tag sen. Tindra har inte sovit någonting på hela dagen, men nu så äntligen deckade hon. Och hon verkligen deckade! Vid fyra, halv fem ska vi till Leos lekland tillsammans med Isabelle och hennes pappa och vara där någon timme bara. Förhoppningsvisst så är det inte så mycket folk där så här sent, men det vet man ju aldrig.

Usch, jag har varit så trött dom senaste dagarna och knappt orkat sitta här vid bloggen, och ni har kanske inte fått världens roligaste eller mest intressanta inläggen. Men vi får hoppas att det vänder nu när jag har ändrat min kost och kommer att få mer järn i mig, och bli piggare var ju tanken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0