Ögonen går i kors...

M kom hem vid sju, vi åt lite snabbt och stack sen iväg och handlade. Han skulle tydligen se på Liverpool match ikväll, och jag kan ju säga att jag blev inte allt för glad över beskedet. Han är ju fan aldrig hemma! Och när han väl är det sitter han vid datorn eller något annat tills han går och lägger sig. Och här sitter jag höggravid och måste ta hand om Tindra 24 timmar om dygnet. Vi är ju trots allt två om henne, eller hur?! Han borde ju ha lite mer förståelse tyckert man.. Men men.. Hur som helst, han fick ta med sig Tindra om han skulle iväg så jag fick någon lugn stund för mig själv. Han är väl hemma tills elva eller nått.

Inga kanaler funkar på tvn just nu, bara ettan, tvåan och fyran. Segt! Men jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna så jag ska faktiskt göra mig iordning för natten, lägga mig i sängen och läsa lite i Vi Föräldrar...

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Bara ring så kommer super nanny magda och hjälper till=)

2009-02-05 @ 15:24:33
URL: http://maaagda.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa fan! Jag hade blivit jättearg om han bara hade kommit hem o sen typ stuckit igen! Du är ju höggravid o kan inte gör allt själv. behöver vila! säg till han o skärpa sig! ;)

2009-02-05 @ 21:05:49
Postat av: Linda

Jaa fan! Jag hade blivit jättearg om han bara hade kommit hem o sen typ stuckit igen! Du är ju höggravid o kan inte gör allt själv. behöver vila! säg till han o skärpa sig! ;)

2009-02-05 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0