Kalasdax! =)

Ja, igår orkade jag helt enkelt inte blogga. Jag tog det mest lungt igår faktiskt, och sen på kvällen kom mina syskon och Rasmus fick sin present. =) Sen hade jag bakat en kladdkaka som vi åt. Mycket god om jag får säga det själv! Hehe! Kollade på Melodifestivalen, men tyckte att det var inget att ha den här gången. Sen kollade vi på någon skräckfilm, sen var det bums i sängen för jag var skit trött!

Nu håller vi på och gör oss iordning för vid två ska vi på Tuvas kalas. =) Ska försöka få Tindra att sova lite innan, men det är inte alltid så lätt. Hon sover ju bara en halvtimme på dagen, sen är hon vaken från åtta,nio då hon vaknar på morgonen tills åtta,nio på kvällarna. Full rulle här varje dag med andra ord! Efter kalaset ska vi hem till Ms föräldrar, det är Liverpoolmatch och sen ska vi äta middag där också.

Aja, nu ska jag se vad jag ska ha på mig och sen sminka till mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0