Ingen promenad, istället vila...

Det blev aldrig någon promenad idag. Efter jag hade stått och diskat i 20 minuter fick jag sjukt ont i både ryggen och bäckenet. Så vi har lekt och vilat idag istället. Tindra är för roligt när hon sitter och leker för sig själv. Pratar med sig själv och ser super konsentrarad ut. =) Snart kommer M hem från jobbet, och vi ska fira lite med god mat. För idag fick han sålt sin första produkt från sitt nya jobb. Vet bara inte vad vi ska äta?!

Usch, jag känner mig så sjukt stor och klumpig! Jag kan inte knyta mina skor längre och det är tur att Tindra är så duktig på att gå nu, för jag kan knappt lyfta henne från golvet. Hon går omkring brevid mig i lägenheten och håller mig i handen istället, och det går jätte bra! Jag har drömt väldigt mycket kring förlossningen dom senaste nätterna och till och med vaknat mitt i natten och trott att nu är det dags! Men upptäkt sen att jag inte alls har några onda värkar. Hehe!

Förvärkar har jag en massa, men dom går alltid över. Och nu när det är andra barnet vet man ju hur det känns när man väl får dom jäkla värkarna. Det är inget man går miste om, om man säger så...


Sitter och leker med mamma. =)



Eller nja, Sitter mest och kollar på reklamen på tvn rättare sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0