Grattis Rasmus och Grattis Tuva! =)

Gårdagen var jätte trevlig! Tindra hade såå kul på kalaset och hon fick leka med en massa nya barn. =) Det var sex barn totalt, tre flickor och tre pojkar. Och det var totalt tre stycken av oss "mammor" som var gravida för andra gången. Haha! Alla går och bli gravida hela tiden tycker jag! Efter kalaset stack vi hem till Ms föräldrar och åt en jätte god middag där. Tindra var helt slut efter kalaset så hon deckade i sin matstol medans vi andra åt. Haha! Stackaren var helt borta! Vi kom hem vid åtta och självklart vaknade Tindra och ville inte somna om, men hon somnade om innan tio igen som tur var! =) Så idag sov vi lite längre och jag vaknade av att Tindra slängde sig över mig med sin stora hund och hade världens leende, klockan var då tio. =)

Idag är jag i vecka 38+0, och det är alltså bara 2 veckor kvar till BF. Och Tindra föddes precis två veckor innan BF, vilket skulle betyda att jag isåfall skulle föda idag. Hehe! Tycker att det är så spännande att gå och veta att allt kan sättas igång när som helst. Nu är det verkligen inte långt kvar ju! Bebisen har varit väldigt lugn nu dom senaste två dagarna, och har fått en del förvärkar på kvällarna. Fast dom har ju alltid gått över. Men vi får se när han hade tänkt komma. =)

Idag är det två veckor kvar tills Tindra fyller 1 år! Herregud vad tiden rinner iväg, hon är ju ingen liten bebis längre! Och idag fyller min bror 16 och lilla Tuva fyller 1 år! =) Frida och Tuva ska komma strax och hälsa på så barnen får leka med varanndra. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0